Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 01.05.2017 alkaen

 

Yleistä verkkokaupasta

Sisustus Sawang verkkokauppaa pyörittää Parasto Oy, y-tunnus 2764387-4. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle sekä muualle Eurooppaan. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.  Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.sawang.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron
  • pankkitilinumeromme
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalve

Toimitusaika

Postitamme tilatut tuotteet mahdollisimman pian, pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Poikkeustapauksissa ja ongelmatilanteissa otame yhteyttä asiakkaaseen. Sisustus Sawang/Parasto Oy ei vastaa Postista johtuvista viivästyksistä tilausten toimittamisessa.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut posti- ja pakkauskuluineen ovat ilmaisia, kun tuotteet toimitetaan Suomeen Ahvenanmaata lukuunottamatta. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/ Keraamiset ja lasiset tuotteet postitetaan “särkyvää” -pakettina. Isot tai painavat tuotteet toimitetaan mahdollisesti Matkahuollon kautta.  Kassalla voi myös kertoa  toimitukseen liittyvistä toiveista kohdassa “tilaukseen liittyvät toivomukst”.

Ahvenanmaalle ja muualle Eurooppaan toimitettuna lisätään toimituskulut, joihin sisältyvät posti- ja pakkauskulut. Ahvenanmaalle ja EU:n alueelle toimituskulut ovat 50€ alle 10kg paketilla sekä 100€ alle 30 kg paketilla. Muissa ulkomaan tilauksissa käytämme maakohtaisia toimituskuluja paketille.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta tulee kuitenkin aina ilmoittaa etukäteen, joko sähköpostitse osoitteeseen info@sawang.fi tai puhelimitse numeroon 0442370494. Asiakas vastaa palauttamisesta aiheutuneista kustannuksista. Mikäli tuote tai toimitus on ollut virheellinen, palautuskustannukset hyvitetään tuotteen palautushyvitysten yhteydessä.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio verkkokauppa sisutus Sawangin lähettämästä tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Sisustus Sawang, Vaasantie 11, 60100 Seinäjoki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Noutamatta jätetystä lähetyksestä perimme palautuskuluja 14€. Myymälästä noudettujen verkkokauppatilausten palautus tehdään myymälään.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@sawang.fi, puhelimitse 0442370494.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Mikäli tuotetta ei ole pakattu riittävän hyvin palautuskuljetukseen ja tuote vioittuu palautuskuljetuksen yhteydessä, ei tuotetta korvata asiakkaalle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Sisustus Sawang verkkokaupaa pyörittävä Parasto Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Parasto Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).